• خانه
  • محصولات بیمه ای
  • خرید آنلاین
  • درباره ما
  • اخبار
  • بلاگ

در روز دوشنبه 17 شهریور ماه 1404 جلسه کارکنان کارگزاری بیمه امید حامی صنعت

با حضور مدیرعامل برگزار شد

 

در ابتدای جلسه مدیرعامل درباره یکی از مهم ترین وظایف شرکت که اعتماد سازی میان کارگزاری و مشتریان است صحبت کردند که موجب می شود مشتریان مشکلات و سوالات خود را به طرق مختلفی از جمله اینترنتی ، پیامکی و یا حضوری از کارشناسان و مدیران مربوطه کارگزاری جویا شوند .

ایشان همچنین از خدمات دهی و همراهی با مشتریان در ساعات غیر اداری نیز صحبت کردند.

 

در بخش بعدی جلسه مدیرعامل  ارزیابی گزارش عملکرد پرتفو شرکت که در نرم افزار power bi  ساخته و کارشناسی شده بود را بررسی کرده و با توجه به آمار و درصد های پرتفو به مدیران مربوطه هر حوزه موارد و نکات مهمی را مطرح کردند که بتوانند ارقام عملکرد و بیمه نامه ها را افزایش و همچنین تعداد شرکت های طرف قرارداد را بیشتر از بازار هدفی که مشخص شده تا 9 ماهه آینده در دستور کار خود قرار دهند .

 

نکاتی که مدیرعامل در همین جهت مطرح کردند ، شامل :

 

  1.   اعتماد سازی
  2.  تعریف محصولات بیمه ای و رقابتی
  3. پاسخگویی لحظه ای به مدیران و مشتریان
  4.  مسئولیت پذیری و پیگیری امور مشتریان
  5. ارتباط مستمر هوشمند تعامل گرا  
  6. مشاوره جامع و درست با توجه به قوانین و آئیین نامه های بیمه مرکزی (به روز ترین)

 

 

ایشان همچنین از چالش های موجود در عملکرد پرتفو هشدار دادند که در صورت ناکافی بودن جذب شرکت های بازار هدف و مشتریان ، پرسنل نیاز به همکاری در رعایت و صرفه جویی هزینه های شرکت را دارند.

همچنین هر کدام از همکاران میتوانند نقش مهمی در جذب پرتفو را ایفا کنند .

در پایان جلسه مدیرعامل از تمامی همکاران بابت زحمات و عملکرد مفید و مثمرشان سپاس و قدردانی کردند .

 

تمامی مطالب